تبلیغات
چگونه لاغر شویم
چگونه لاغر شویم
آموزش راه سریع لاغر شدن بصورت طبیعی و موثر یا با رژیم لاغری و دارو گیاهی قرص لاغری و کاهش وزن

آرشیو

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

4 عادت نادرست رژِیم غذائی برای لاغری

 اگر رژِیم غذایی برای لاغری که انتخاب کردید با موفقیت همراه نبوده است و آنطور که دلتان میخواست وزن خود را کم کاهش دهید. کافیست تا چند نکته در حین روش صحیح رژیم گرفتن  رعایت کنید تا بتوانید وزن خود را کم کنید. در اینجا به مواردی میپردازیم که مانع سالم بودن رژیم خوراکی و غذائی شما میشوند. این عادات را اصلاح کنید و لاغر شدن سریع   را تجربه کنید:

رژیم لاغر شدن
1- از دست رفتن برنامه ریزی رژیم لاغری:
اگر شما تصمیم دارید که اوقاتی را در بیرون از منزل باشید چه برای کار یا تفریح کافیست تیکه ای میوه یا یک مشت آجیل را در همراه خود داشته باشید باعث میشود که برابر گرسنگی مقاومت داشته باشید و اگر بعداً امکانش فراهم شد که غذا بخورید ، غذا را طوری مصرف کنید که از شدت گرسنگی رنج نبرده باشید یعنی اینکه به غذا حمله ور بشید.

ادامه مطلب

کاهش وزن بدون استفاده از رژیم غذائی

استفاده از یک رژیم غذائی خاص در دراز مدت مانند عذاب دادن جسم میباشد چون هیچ کسی نمیتواند از خوردن یک نوع غذای خاص در دراز مدت پرهیز کند. واضافه وزن هم باعث ایجاد متعددی برای جسم میشود و مشکلاتی که ایجاد میکند از پرهیز غذا خوردن بیشتر است حال مسئله این است که چگونه بین این دو مورد یعنی چاقی و پرهیز از غذا خوردن توازن یجاد کنیم. الان باهم مواردی را بررسی میکنیم که بدون استفاده از رژیم غذایی وزن خود را کاهش دهید.

استفاده از شکلات.
شکلات یکی از مواد پرکالری میباشد اگر میخواهید از آنها استفاده کنید بهتر است که در اوایل روز باشد چون در تمامی روز فرصت دارید تا کالری آن را بسوزانید از شکلاتهای رنگ روشن استفاده کنید بهتر است و بیشتر از دوبار از خوردن شکلات در هفته استفاده نکنید.

تحرک و راه رفتن
از پیاده روی غافل نشوید . پیاده روی کمک شایانی به شما در چربی سوزی و کاهش وزن میکند . اگر صاحب ماشین هستید میتوانید از ماشین خود در بعضی مسیرها استفاده نکنید و از پیاده روی استفاده کنید.

بیرون رفتن با دوستان.
اگر از تنهائی راه رفتن خسته میشوید میتوانید از دوست یا دوستان خود بخواهید که شماراهمراهی کنند که هم راه رفتن هم دیدار با دوستان به شما شادابی خاصی میبخشد و اگر در بیرون دوست داشتید غذائی مصرف کننید سعی کنید کم غذا بخورید چون غذاهای بیرون پر از کالری هستند.

آب خوردن
روزانه مصرف 8 لیوان آب خوردن برای بدن شما بسیار مفید است و علاوه بر آن به شما کمک میکند از چربی های بدن خود خلاص شوید و همچنین مصرف دو لیوان بزرگ آب 10 قبل از خوردن غذا به شما یک شیری کاذب میدهد که میتواند در کم غذا خوردن به شما کمک کند.

ورزش کردن و تحرک.
فواید ورزَ کردن و تحرک بر همگان مشخصه و علاوه بر اون باعث شادابی بدن و افزایش اعتماد به نفس میگردد و باعث کالری و چربی سوزی بدن میشود.

تند غذا نخورید

از تند غذا خوردن پرهیز نمائید چون مغز انسان ده دقیقه طول میکشد تا فرمان سیری را دریافت کند. پس تند غذا خوردن باعث میشود وعده غذائی زیادی را مصرف کرده باشید و سپس مغز دستور سیری را دریافت کرده باشد بهترین راه جویدن لقمه های غذائی میباشد.

لطفاً از مطالب دیگر وبلاگ دیدن نمائید:


چگونه یک راه رژِیم لاغری انتخاب کنیم.

قانون همیشگی کاهش وزن را به یاد داشته باشید:

۱) انرژی کم دریافت کنید.سعی کنید از غذاهای کم کالری یا کلن کالری کم به بدنتان برسانید.

رژیم غذائی
۲) فعالیت خود را افزایش دهید. تا کالری های بدن خود را بسوزانید

راههای کاهش وزن

۳) از این دو راه حل بالا همزمان استفاده کنید.
کاهش وزن

به نکات زیر توجه کنید:

· برای آب کردن چربی های بدن کرم مخصوصی وجود ندارد.

· لاغری همیشگی با طب سوزنی حاصل نمیشود شاید موقتی باشد.

·  کولاژن پیش از خواب، چربی های بدن شما را از بین نمیبرد.

· جذب کننده های چربی غذا به میزان توصیه شده، تنها میزان کمی از چربی را جذب می کند پس با اعتماد به آنها زیادتر چربی نخورید چون از عواقب طولانی مدت آن خبر ندارید.

· محصولاتی که موجب کاهش آب بدن شما می شود ( دیورتیک ها ) یا روده شما را تخلیه می کند، موجب می شود چند کیلوگرم در یک روز از دست بدهید ولی از چربی بدن شما چیزی کاسته نشود، این کاهش وزن کاملا موقتی است و با خوردن مایعات به جای اول بازمی گردید.

بر طرف کننده های سم بدن باعث لاغری شما نمیشوند در حالیکه در دراز مدت باعث مشکلات جسمانی میشوند.

·
· بسیاری از محصولاتی که ادعا می شود متابولیسم را بالا می برند یا چربی را می سوزانند محتوی تحریک کننده هایی هستند که به طور طبیعی در سبزیجات موجود است. این تحریک کننده ها در بدن شما موجب سوختن انرژی بیشتر می شود اما اگر بخواهید همچنان با این تحریک کننده ها وزن کم کنید هر روز باید به میزان مصرف بیافزایید که عواقب بیماریزایی بسیاری در پی خواهد داشت.

عوامل افزایش وزن خود را ببرسی کنید و آنها را کاهش دهید( یک سری راه حل کلی افزایش وزن به همراه دستور العمل های جلوگیری از آنها در اینجا توضیح داده شده:
چگونه لاغر شویم )

· بسیاری از کتب لاغری، بدون توجه به اصول علمی، رژیمهای غذایی را در اختیار شما می گذارند که در روز به بدن شما ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ کالری می رساند. این کار در بسیاری از افراد موجب لاغری می شود. شما می توانید با این روش وزن کم کنید اما ... از خودتان پرسیده اید " آیا می توانید تا آخر عمر همینطور غذا بخورید؟ " (چرا که در غیر اینصورت به سرعت به وزن اولیه بازمی گردید) و یا اینکه "با این رژیم کلیه مواد مغزی که بدن شما لازم دارد تأمین می شود یا خیر؟" ممکن است بعضی از افراد با حذف کامل یک یا دو گروه غذایی در ظاهر مشکلی نداشته باشند اما شما با حذف بسیاری از غذاها که دارای میوه، سبزی، غلات و حبوبات هستند چگونه مواد غذایی موجود در آنها را تأمین می کنید؟ اینرا بدانید که هیچ قرص و ویتامینی این کار را برای شما نمی کند.

یک رژیم خوب رژیمی است که همراه با ویتامینها باشند.


دستورات اساسی و مفید کاهش وزن : =>
چگونه لاغر شویم

چگونه لاغر شویم

اگر بدنبال راهی برای کاهش وزن و رهائی از وزن اضافی خود هستید. باید چندین نکنه رو که باعث میشه اضافه وزن پیدا کنید رو بررسی میکنیم سپس بعد از آن به راههای لاغر شدن و کاهش وزن میپردازیم.


بررسی عوامل افزایش وزن:

اختلالات غذائی و همچنین استفاده از غذاهای پر کالری و مصرف بیش از اندازه غذاهای پر جربی باعث ازدیاد وزن شما خواهد شد . چربی نقش مهمی در افزایش وزن ایفا میکنه.

یک حقیقتی که وجود داره معمولاً غذاهای امروزی ما پر از کالری هستند و دسترسی به غذاهای کم کالری کم سخت شده شاید هم بخاطر خوشمزگی غذاهای پرکالری باشه.


کسانی که مشکلات اضافه وزن دارن معمولاً در غذا خوردن حس سیری بهشون دست نمیده و بخاطر همین مجبور میشوند حجم غذائی خودشون رو افزایش بدن تا به این حس دست پیدا کنند.


ادامه مطلب

رژیم لاغری برای سریع لاغر شدن

اگر برای راهی برای لاغر شدن سریع و یک رژیم لاغری برای گرفتن نتیجه مطلوب در یک زمان کوتاه  میگردید پیشنهاد میکنیم تا آخر مقاله ای که براتون تهیه کردیم همراه ما باشید.

علاوه بر اون در مقاله بسیار مفید(کاهش وزن بدون استفاده از رژیم غذائی ) میتونید راهکارهای دیگه ای برای لاغر شدن انتخاب کنید.


 در واقع صبحانه از میوه های طبیعی استفاده کنید و هرمیوه خوشمزه ای که شما با خوردنش لذت میبرید رو استفاده کنید.

در نهار میتونید از دوتا تخم مرغ یا یک تیکه گوشت قرمز سرخ شده همچنین تیکه ای گوشت مرغ سوخاری با یک عدد نان سوخاری استفاده کنید.

برای شام میتونید از ماست یا یک لیوان شیر استفاده کنید.

البته ورزش کردن رو درکنار این رژیم سریع نباید فراموش کنید و پیاده روی به مدت نیم ساعت در فضای باز به کمک شایانی در این امر خواهد کرد.

به همین روش تا یک مدت کوتاهی از این رژیم استفاده کنید که شاهد کاهش وزن در تمام قسمت های بدنتون باشید.

راههای دیگری هم برای انتخاب یک رژِم غذائی مناسب از طرف خودتون میتونه موثر باشه که در در مقاله

(چگونه یک راه رژِیم لاغری انتخاب کنیم.) قرار دادیم

البته زمان لاغر شدن با استفاده از رژیم های متنوع و مخصوصاً این رژیم بستگی به طبیعت خود فرد و اندازه وزن و ساختار فیزیک فرد داره که ما امیدواریم نتیجه خوبی در اسرع وقت بگیرید.

این مقاله از سایتهای خارجی ترجمه شده است.


لطفاً از مطالب دیگر وبلاگ دیدن نمائید:

درباره وبلاگ

لاغری بدن و شکم و پا با رژیم لاغری و داروهای چای لاغری و قرص لاغری برای سریع لاغر شدن و گن لاغری
مدیر وبلاگ : وبگردی روزانه

آخرین پست ها

جستجو

نویسندگان